Koncepcja pozycjonowania marki jest powszechnie akceptowana jako najważniejszy czynnik decydujący o zdolności marki do ugruntowania swojej pozycji jako preferowanej marki w danej niszy lub kategorii w umyśle docelowego konsumenta albo klienta. Kurs pozycjonowania umożliwi przybliżyć każdej osobie bardzo istotne aspekty powiązane z tym zagadnieniem. Szkolenie z pozycjonowania prowadzone jest tylko przez najbardziej wykwalifikowanych specjalistów w tej dziedzinie. O tym pamiętajmy! Dobre pozycjonowanie sprawia, że produkt jest wyjątkowy i sprawia, że konsumenci rozważają używanie z niego jako wyraźną korzyść dla nich. Na rynku zaśmieconym wieloma produktami i markami oferującymi podobne korzyści, dobre pozycjonowanie powoduje, że marka lub produkt wyróżnia się na tle innych, nadaje mu sposobność pobierania wyższej ceny i powstrzymywania konkurencji od innych. Bardzo dobra pozycja na rynku pozwala również produktowi i jego firmie łatwiej przetrwać złe czasy. Znakomita pozycja to również taka, która daje możliwość na elastyczność marki lub produktu w rozszerzeniach, zmianach, sprzedaży i reklamie. Misją każdej marki jest osiągnięcie pozycji numer 1 w umyśle jak największej liczby docelowych konsumentów albo klientów, czyniąc w ten sposób markę najlepiej sprzedającą się marką w tej dziedzinie i generującą najwyższe przychody.
Zobacz więcej: nauka pozycjonowania.